Live Workshop
'Facebook Marketingdag'

Ben jij die drukke ondernemer of coach die:


- maar ‘af en toe’ iets post op je Facebook bedrijfspagina?

- het moeilijk vindt om inspiratie te vinden voor weer een nieuw Facebook bericht?

- het frustrerend vindt dat zo weinig mensen reageren op je Facebook berichten?

- nu eindelijk ook wil weten wat en hoe je moet schrijven om meer fans én klanten te krijgen via Facebook?


Dan is deze praktische workshop voor jou.

Krijg in één dag de schrijftechnieken onder de knie om de zichtbare expert te worden die je wil zijn

Hoe zou het voor je zijn als je:


  • altijd inspiratie hebt voor nieuwe berichten
  • precies weet welk soort berichten je het beste schrijft op jouw pagina
  • een structuur hebt waarnaar je altijd kunt teruggrijpen

In de ‘Facebook Marketingdag’-workshop leer je:

Stel je voor dat je Facebook bedrijfspagina
nu eens echt voor je gaat werken en je tijd overhoudt


Tijd voor dat wat je het liefste doet en waar je goed in bent:
mensen helpen.


Bewezen Facebooktips van een copywriter

en journalist met 22 jaar ervaring

Live praktische workshop met Katleen Van Landschoot

Er zijn veel workshops, trainingen en lezingen. Dit is geen theoretisch content management seminarie vol concepten en hand-outs die daarna stof liggen te vergaren in je schuif. Andere content goeroes geven je veel online tips en voorbeelden van sectoren die niet lijken op die van jou.


In deze training gaan we samen aan de slag met de teksten voor jouw bedrijf zodat je ideeën hebt voor zeker tien blogartikelen.


Op deze Facebook Marketingdag krijg je bewezen schrijftips van een copywriter en journalist met 22 jaar ervaring. Ik dus. Ik heb de job geleerd op het veld. Ik heb duizenden artikels geschreven voor een brede waaier magazines en ondernemingen. Ik weet welke woorden werken en welke niet.


De meeste ondernemers hebben geen idee waarover ze kunnen schrijven. Dus beginnen ze nooit met bloggen – hoewel ze beseffen dat het een heel effectieve manier is om nieuwe klanten aan te trekken.


Deelnemers aan mijn vorige workshops zeggen dat ik een echte ideeënmachine ben. Ik geloof hen. In 1998 heb ik de ‘Prijs voor Inzet en Originaliteit’ gekregen van de professionele jury van het weekblad De Eecloonaar.

In één dag ontdek je de P.R.I.K.-formule om snel berichten te bedenken, om reacties en fans te krijgen en zichtbaar te worden op Facebook
zodat je bedrijfspagina je niet langer handenvol tijd kost.

De Facebook Marketingdag vindt plaats op 27 juni van 9u30 tot 17u, Gent.


Je investering voor een dag vol tips en feedback op je bedrijfspagina is nu 197 euro (excl. BTW) i.p.v. 497 euro.


       Voor die prijs krijg je:


  • een hele dag waardevolle tips om meteen mee aan de slag te gaan en resultaat te behalen.
  • een heerlijke broodjeslunch en versnaperingen tussendoor
  • feedback op jouw Facebook-pagina waar je iets mee kan


Schrijf dus snel in voor de zaal vol zit (of voordat je concurrent zich inschrijft).

Gun jezelf een flitsende (nieuwe) start van je Facebook pagina.


Schrijf je vandaag nog in voor de training ‘Facebook Marketingdag’


(Toch niet als je wil dat mensen reageren op wat je schrijft en zegt). 


Content voor Facebook creëren doe je niet

tussen de soep en de patatten.


Je krijgt al mijn ervaring als journalist en copywriter

gebundeld in één dag zodat je weet hoe je aantrekkelijke berichten maakt die je ideale klant wél graag leest.