Copywriting

Van lezers fans maken zonder opdringerig te zijn

Website, nieuwsbrieven en mailings die de aandacht trekken, verder doen lezen, vertrouwen opbouwen en je ideale klant aanzetten tot actie.

Scherpe pen, spitse vragen

Wil je je ideale klant verleiden dan moet je zijn taal spreken. Maar: jij hebt gespecialiseerde kennis en dat maakt je een expert. Het gevaar is dat je zo enthousiast bent en vaktaal gebruikt dat je lezer achterblijft met vraagtekens. Denken zoals je ideale klant en zijn kritische vragen beantwoorden is een kunst.

Ik ben een professionele copywriter én heb 20 jaar ervaring als journalist. De juiste vragen stellen en luisteren is mijn vak. Als geen ander doorgrond ik complexe materies en leg ik ze eenvoudig uit. Zo zorg ik ervoor dat je je ideale klant vertelt wat hij wil weten. Dat hij je begrijpt, vertrouwt en ‘ja’ zegt tegen je aanbod.

Testimonials als klantenmagneten

Krachtige klantengetuigenissen zijn cruciaal voor elke expert. Ik heb een effectieve tool ontwikkeld waarmee ik supersnel alle info van je tevreden klant krijg om geloofwaardige testimonials te schrijven. Neen, reviews en klantengetuigenissen laat je niet over aan het toeval of de goodwill van je klanten. Ze zijn te druk bezig of hebben ‘even’ geen inspiratie voor die goede aanbeveling voor jou.

Ik zorg ervoor dat je klant graag meewerkt en je een testimonial geeft die je nieuwe klanten oplevert. (Laatst schreef ik voor een softwareontwikkelaar zo’n magnetische klantengetuigenis. Hij publiceerde die in zijn nieuwsbrief en haalde in één klap een opdracht binnen van 100.000 euro. Dat kan een goede testimonial doen voor je bedrijf.)

Schrijven en schaven tot jij 100% tevreden bent

Als ambitieuze ondernemer wil je het beste: voor je klanten, je onderneming en jezelf. Dus eis je straffe teksten. Converterende copy. Knallende content die gelezen wordt. Je investeert tijd, moeite en geld in je website, nieuwsbrief of blog. Dan wil je resultaat. Niet dat mensen vluchtig scannen, wegklikken en vergeten. Neen, je wil dat ze iets doen. In actie komen.

Ik vertrouw sinds 2003 op bewezen succesformules uit de neuromarketing, klantenpsychologie en copywriting. Mijn stevige theoretische bagage, mijn boekenkast vol vakliteratuur en de opleidingen die ik volg in binnen- en buitenland garanderen je gefundeerde teksten. Ik schrijf de tekst die bij past bij jou én je ideale klant. Ik beloof je: ik schrijf tot je tevreden bent.

Herken je dit?

  • Je hebt een nieuw idee of concept dat je de wereld in wil sturen. Je bent laaiend enthousiast en kan er uren over praten. Je hebt kennis van zaken en weet wat je idee, product of dienst kan betekenen voor anderen. Maar je blokkeert als je het op je website, blog of Facebookpagina wil zetten. “Is het wel origineel genoeg? Overtuigt het wel?
  • Je wil je verkoop laten stijgen. Daarom zet je advertenties in – ook op sociale media. Je wil iets met een nieuwsbrief. Je denkt na over e-mailmarketing. En oh ja, de teksten van je website en webshop moeten dringen aangepast worden want nu staan er voornamelijk teksten van je leveranciers.
  • Je bent sociaal, toegankelijk en helpt je klanten graag. Maar de teksten op je website en in je mailings zijn nogal stijf en zakelijk. Zodra je ‘de pen ter hand neemt’ klink je afstandelijk. Je creëert een drempel door je schrijftaal.

 

Hoe zou het voor je zijn als:

  • je verleidelijke en aantrekkelijke teksten had?
  • de nieuwe mensen zomaar contact met je opnemen omdat ze een klik voelen met jou door wat ze over je gelezen hebben?
  • je zelf geen aandacht, tijd en energie meer moet steken in bedenken hoe je je boodschap nu precies moet verwoorden? En je dus meer aandacht, tijd en energie overhebt voor wat je het liefste doet: bezig zijn met je zaak en je klanten helpen?

 

Ik geloof dat ambitieuze ondernemers en coaches bijdragen aan een betere wereld.
Ik geloof ook dat je ervoor kan zorgen dat klanten bij jou kopen, in plaats van dat je hoeft te verkopen. (Opdringerig zijn en iemand proberen te overhalen werkt niet op lange termijn.)
Ik zorg ervoor dat je ideale klant je leert kennen, vertrouwt en fan van je wordt. Ik gebruik pen, papier en klavier om je zichtbaar te maken en jou als expert neer te zetten. Zo krijg je meer omzet en kun je ook expertprijzen vragen.

Neem contact op!

Tientallen ambitieuze ondernemers krijgen nu al dankzij De Copywriter hun boodschap succesvol bij hun ideale klant. Wil jij dat ook? Bel me dan op 0496/266.378 of stuur een mail met je uitdaging.

Voor 997 euro zorg ik ervoor dat je teksten professioneel, aantrekkelijk en klantvriendelijk geschreven zijn.