Pilot in de Provence

Gezocht: 6 toffe, talentvolle ondernemers om nieuw marketing bootcamp uit te testen in de Provence

MEER VERKOPEN DOOR BETERE MARKETING

Inzichten, praktische tips en persoonlijke feedback om klanten te krijgen via je marketing

Niemand voelt de liefde voor je vak en voor je klanten beter dan jij. Daarom is het zo belangrijk dat jij de baas blijft over je marketing. En dat je er beter in wordt. 

Hoe word je heel snel beter in iets?
Door het te leren van een expert.
En door meteen te implementeren.

Dat is precies wat we gaan doen in de Provence: een hele week, in alle rust, werken aan je marketing.
Jij en ik.
En nog een handvol slimme ondernemers zoals jij.


INHOUD VAN HET PROGRAMMA

Dag 1 – Pitchen Als Een Pro
Wie ben je? Wat doe jij? Waarom moet iemand voor jou kiezen en niet voor je concurrent?

Heel dikwijls moet je kunnen vertellen waarom jij de beste keuze bent: in een pitch, tijdens een netwerkbijeenkomst, bij een voorstelrondje, op je over mij-pagina op je website, bij de inforubriek op je LinkedIn-profiel, in een voorstelvideo op je homepagina…

Je hebt dus maar best een goed antwoord klaar als de vraag “Wat doe jij?” komt.

Een hele dag gaan we aan de slag om je unieke onderscheidende vermogen naar boven te halen en in woorden te gieten. Zodat je ideale klant perfect weet wie je bent en wat je doet. En zélf contact opneemt met jou.

Dag 2 – Succesvolle Sales

Je hebt en kunt iets om mensen echt mee te helpen. Dat weet je. Nu moet je dat ook nog laten weten. Liefst zó dat mensen het echt graag van je willen kopen.

Met een wervende verkooppagina overtuig je mensen om klant te worden.

Het is het hart van je website. De pagina waarmee je van je website je cashmachine maakt.

Maar wat zet je nu precies op zo’n verkooppagina voor je belangrijkste product, dienst of training?
Hoe laat je je bezoekers klikken en kopen?
Wat is de beste volgorde?

We gaan stap voor stap aan de slag met alle cruciale bouwstenen om je eerste verkooppagina te maken. Je krijgt een structuur, leert hoe je connectie maakt met je ideale klant, en hoe je via de juiste woorden je lezers begeleidt naar de koopknop.

Dag 3 – Meesterlijke Marketingmails

Nieuwsbrieven, mails om een product in de kijker te zetten, offertemails…: de mailbox blijft een belangrijk marketingmedium.

Maar het valt niet mee om op te vallen in de overvolle mailboxen van vandaag.

Misschien heb je al geëxperimenteerd met verschillende onderwerpregels, woorden, tijdstippen om te versturen. Misschien heb je het opgegeven.

Op deze dag staan we stil bij de drie belangrijkste types marketingmails. Hoe je de juiste soort kiest. En hoe je via e-mails je verkopen verhoogt zonder opdringerig, verkoperig of spammend te mailen.

We staan ook uitgebreid stil bij de mailserie die je nodig hebt als mensen je e-book hebben gedownload. En ja, we gaan ook samen werk maken van een goed e-book voor jou.

Dag 4 – Bloggen Als de Beste

Misschien wil je al langer bloggen. Of heb je wel eens enkele blogartikels geschreven maar ben je ermee gestopt. Omdat je geen inspiratie vond. Omdat het zoveel tijd van je vroeg. Omdat je zo weinig reacties kreeg.

Je krijgt van mij enkele tientallen invalshoeken en ideeën om inspiratie te krijgen. Om boeiende blogs te schrijven. (Niet diezelfde saaie onderwerpen waarover iedereen het al heeft). Je ontdekt hoe je je persoonlijke stem kan laten horen, en hoe en waar je interessante insteken vindt. Je krijgt ook een  structuur en schrijftechnieken (die nog niet veel bloggende ondernemers gebruiken) om je lezer te laten lezen van begin tot eind.

En je leert wat je kan doen om commentaren en conversaties op gang te brengen. Onder je blog. En op sociale media.

Zo wordt blogartikels schrijven opeens wél leuk.

Dag 5 – Scoren Met Sociale Media

Vrijwel iedereen heeft een Facebook-profiel. En als je klanten ondernemers zijn dan is de kans groot dat ze op LinkedIn aanwezig zijn.

Dus ja, als ondernemer moet je daar ook zijn.

Maar wat moet er op je Facebook-pagina staan? Waar moet je het over hebben? Hoe zorg je ervoor dat je likes, hartjes, commentaren krijgt? En hoe lang is een ideaal bericht op sociale media?
En wat schrijf je in je profiel en samenvatting op LinkedIn?

Op deze en nog veel meer vragen krijg je het antwoord. We gaan samen aan de slag met jouw Facebook-pagina en je LinkedIn-profiel. En je krijgt een contentkalender vol ideeën zodat je nooit meer moet zuchten: “Waarover zou ik het nu eens kunnen hebben?”

Dag 6 – Implementatiemomenten

Kennis is één ding. Toepassen is iets anders. Om ervoor te zorgen dat je echt werk maakt van je marketingboodschappen zijn er implementatiemomenten voorzien.

Want als je aan het schrijven en creëren bent kun je je onzeker voelen. Gaan twijfelen of het wel goed genoeg is.

Daarom kijk ik over je schouder mee. Ik geef je persoonlijke feedback en tips om je marketingboodschap nog scherper te maken. Zodat je ideale klant er nog meer door gecharmeerd raakt. Nieuwsgierig wordt. Hebberig. Klaar om te klikken / te komen / te kopen.

Je moet het niet alleen doen, die marketing van jou. We doen het gewoon samen.

———————————-

Dit krijg je als je meedoet aan de Piloot in de Provence:

– de rust, ideale sfeer en tijd om echt werk te maken van de teksten die belangrijk zijn voor je bedrijf
– het gezelschap van +/- 5 andere gedreven ondernemers
– 5 volle trainingsdagen + 1 implementatiedag
– handleidingen en checklists zodat je later alles nog eens kan nakijken
– voldoende tijd voor ontspanning en ontdekking van de regio

Bonus: 7 dagen all-in (overnachting, maaltijden, tussendoortjes… inbegrepen)

Niet inbegrepen: vervoer naar de locatie

INVESTERING

Je financiële investering voor 7 dagen Piloot in de Provence is 4997 euro exclusief BTW. Bij betaling van 1500 euro op rekeningnummer BE84 0013 4954 7559 op naam van Katleen Van Landschoot is je plaats verzekerd.
Dit is een eenmalige pilootprijs. Deze prijs komt niet meer terug. Slimme ondernemers nemen de opportuniteit als die zich voordoet.

Vragen? Twijfel je of het iets voor jou is? Stuur me een mailtje (katleen@decopywriter.be).