Tevreden klanten
“Ik kan niets bedenken dat me zou kunnen tegenhouden om samen te werken met Katleen Van Landschoot. Prijs/kwaliteit is prima. Vriendelijke dame
Ondanks dat wij nog geen persoonlijk contact hebben gehad en dat alles tot nu toe via telefoon of mail is gegaan, sluiten de aangeleverde teksten volledig aan bij mijn wensen en visie van mijn zaak. Teksten moeten zelden worden aangepast.
Wat ik meest waardeer aan Katleen is de eerlijkheid. Zo kreeg ik direct tips mee over hoe we potentiële klanten kunnen overtuigen. Klare taal in de communicatie.
Drie andere voordelen van Katleen Van Landschoot vind ik: het inlevingsvermogen van mijn zaak en wie mijn doelgroep is, de ervaring en de vriendelijk. Dus ja, ik zou Katleen aanraden aan andere ondernemers voor de redenen die ik hierboven opgeef.”
(Kinderfotograaf Eva Keymeulen, zaakvoerder van www.bibienbalou.be)
Het feit dat ik zelf wel makkelijk teksten schrijf zou mee kunnen tegenhouden om samen te werken met Katleen Van Landschoot. Toch heb ik een tekst aangeleverd. Het resultaat? De stramme stijf geschreven tekst met veel te lange zinnen is door Katleen getransformeerd in een kernachtige vlot leesbare en wervende tekst.
Het meest waardeer ik aan Katleen de vriendelijke welwillendheid waarmee ze mij van dienst is geweest. Drie andere eigenschappen van De Copywriter: vlot, foutloos en informatief. En de humor waarmee Katleen zichzelf presenteert.
Ja, ik zou De Copywriter aanraden aan andere ondernemers. Hoewel mijn doelgroep zich in Nederland bevindt, is het geen probleem omdat Katleen prima in staat is wervende teksten te schrijven, ook voor de Nederlandse markt.
(Margot Galiart, online management assistente en zaakvoerder van www.-multitasking.nl )
‘Ik wilde je alvast nog eens bedanken voor al die goeie info die je ons bezorgde! Het lijkt voor jou zo evident, de woorden vloeien vlot uit jouw pen. Ik wou dat ik zo’n vloeiende pen had als jij, maar ja: elk z’n job zeker?’
(Viviane Verschaeve, B&B en Wellnessinstituut Bellavista)
“Aanvankelijk kende ik Katleen Van Landschoot helemaal niet. Maar vlot spreken en schrijven is voor mij een visitekaartje. Het is een fantastische meerwaarde en een kunst eigentijds en positief je taal kunnen gebruiken. Na één sessie responsgericht schrijven was ik overtuigd dat je dit bij Katleen kan leren.
Ik ontdekte dat je op een heel vlotte,spontane, directe, maar toch aanvaardbare manier kan leren communiceren. Ik weet nu dat je vlotter en positiever kan communiceren en schrijven. Al schrijvend en sprekend kun en moet je jezelf verkopen. Een positieve ingesteldheid en zelfbeeld is daarbij belangrijk. De opleiding van Katleen Van Landschoot is heel zeker een aanrader. Ik ben 60 en vind het heel belangrijk om jezelf te blijven evalueren. Ik raad iedereen die dagelijks met mensen omgaat de cursus te volgen. Je haalt er voordeel bij in iedere werksituatie en op persoonlijk vlak. Katleen is fantastisch een lesgeefster, eenvoudig, open, kordaat en ze geeft je krijgt ruime bagage mee. Ze heeft een enorm schrijftalent en gaat ervoor tot je de knepen van schrijven kent!”
(Agnes Zoete, B&B Westkanterhoeve)
‘Ik denk dat we met de juiste teksten en beelden een mooi geheel van gemaakt hebben en dat het eindresultaat er zal mogen zijn! Een geslaagde samenwerking dus.’
(Anton Marin, concept- en creatiebureau powerandglory.be)
‘Graag wil ik u bedanken voor uw brief. Ik ben heel tevreden over uw werk. PLAY UNDERWEAR kan van u een goede klant worden’
(Nico Grammenidis, Leondarius Fashion Europe)
Dankzij de publiciteit kwamen er veel reacties en bestellingen vanuit België!! De Kushies alles-in-één katoenen luiertjes veroveren België… Heel erg leuk en positief, ga zo door!’
(Rianne Wisse Meijaard, eigenaar Little Ones (NL))
‘Als Taalinstituut wilden we ons aanbod bekendmaken bij geïnteresseerden via een mailing. Wij contacteerden daarvoor Katleen Van Landschoot, die ons twee tekstversies heeft gemaakt. Omdat we de knoop niet konden doorhakken hebben we de beide versies (volledig en ongewijzigd) maar gepersonaliseerd verstuurd. Wij krijgen heel positieve reacties op beide brieven. We laten dan ook niet na om te zeggen dat we daarvoor beroep gedaan hebben op De Copwyriter. Dat wou ik even melden…’
(Luc De Vreese, directeur Taalinstituut inlingua Gent)
‘We waren echt in de wolken met de direct mailing die Katleen Van Landschoot voor ons restaurant geschreven heeft. Alles wat we wilden zeggen en de hele sfeer errond staat erin. Het is precies dat waar we al een tijdje naar op zoek waren.’
(John Puype, zaakvoerder restaurant ‘t Poldergevoel)
“Professionele aanpak. Correcte afspraken. Objectieve weergave van de feiten en woorden.”
(Rik Ruebens, zaakvoerder RR Interieur Knokke)
‘Proficiat want het is heel goed en mooi geschreven, alles vloeit zo goed ineen. ‘t Is een kunst op zich om zo’n artikel te schrijven. Ik heb al veel positieve reacties gekregen; Stijl wordt toch veel gekocht denk ik!
Ik heb ook al iemand waar ik mag gaan door dat artikel: ze zei dat ze niet wist dat ik tuinarchitect was en dat ze door dat artikel aan mij gedacht heeft. Ik zal zien of het werkelijk een opdracht wordt maar ik ben je in elk geval enorm dankbaar!!!!’
(Nele Van Craeyveldt, zelfstandig tuinarchitecte Wevelgem)’
‘Tekst gaf zeer goed weer waarom het gaat bij het meubilair van Mark Wilkinson. Vooral het intro, zeer belangrijk vind ik, was erg verleidelijk en uitnodigend om verder te lezen.”
(Annemiek Hamelink, zaakvoerder Mark Wilkinson Antwerp)
“Wij vinden dat de indeling en uitleg van de reportage heel professioneel was. Door de uitleg over de producten hebben wij veel klanten over de vloer gehad die naar de advertentie hadden gekeken en die het interessant vonden om dan langs te komen. Bij enkel wat foto’s had men die interesse niet gewekt. Zeker voor herhaling vatbaar!!!!! Bedankt!!”
(Natacha Maesen, zaakvoerder Taps & Baths Merksem)
“Ik was eigenlijk niet van plan om dit jaar naar Cocoon te gaan, maar door je tekst heb ik nu wel zin gekregen”
(Nathalie Bevernaegie – hoofdredacteur STIJL)
“Bij de opening van onze nieuwe kijkwoning te Deinze deden wij beroep op Katleen voor de copywriting van onze persmap (cd) alsook haar professionele knowhow om de nodige contacten te leggen. (…) Na de persconferentie stuurden we alle geïnteresseerde afwezigen een pers-cd met kant en klare teksten en foto’s en zie het resultaat op onze site… (www.bcabouwtbeter.be): een onbetaalbare hoeveelheid free publicity. Vandaag wordt de cd geprojecteerd in onze kijkwoning tot groot enthousiasme van alle nieuwe bezoekers / kandidaat-bouwers en krijgen we zeer veel lovende kritiek over onze aanpak.
U begrijp ongetwijfeld dat wij voor de verdere uitbouw van onze website en onze externe communicatie graag opnieuw samenwerken met Katleen die steeds zeer stip en correct haar opdrachten voltooide.
Gelieve echter niet te veel reclame te maken zodat zij in de toekomst even vlot en snel onze nieuwe uitdagingen kan invullen. Succes maak je, geluk heb je.”
(Peter Van Gerven, marketingverantwoordelijke BCA, Aalter)