#Schrijftip. Gebruik je mijlpalen in je communicatie.

Van voetbal ken ik weinig. Maar als ik lees dat Lionel Messi zijn 600ste goal in zijn voetbalcarrière heeft gescoord dan vind ik dat wel indrukwekkend.

Heb jij in je bedrijf ook mijlpalen? Of bijzondere gebeurtenissen waar anderen van opkijken? Gebruik ze dan in je communicatie. Vermeld het in je nieuwsbrief. Verwerk het in een post voor sociale media. Plaats het op je website.

Wees niet te bescheiden. Er zijn veel meer mijlpalen dan je op het eerste gezicht zou denken:
– het vijfjarig bestaan van je praktijk is bijvoorbeeld iets om trots op te zijn want onderzoek toont aan dat veel ondernemingen die kaap niet halen.
– je honderdste klant.
– je 250ste fan op Facebook
– een certificaat dat je hebt behaald en waardoor je je klanten iets extra kunt aanbieden
-…

Je hoeft echt geen honderden keren te scoren voor de lens van de wereldpers. Het mag natuurlijk wel. 🙂

 

BLOG JIJ AL? OF HEB JE NOG KOUDWATERVREES?

Wat als we nu eens samen werk zouden maken van je blog?